Thursday, 10 November 2011

happy vs tired -.-'

hey , assalamualaikumm .. hari ny dekat sekolah ada jamuan akhir tahun kp .. okay , ada KETUA POLIS DAERAH KULIM mai sekolah tadii .. wahh , bestt gilaaa .. takpaa laa , dah habeh ucapan semua tu , kami makannn , taksempat nak feeling makan cikguu panggil suruh basuh pinggan .. errr , baru makan nasi jaa , yang lain taksempat makan sebab tadak sapa basuh pinggan .. yang aku , fatin , sue ngn yg len pulun dok basuh laa , yang len dok kutip2 pinggan mai letak pastuu blahh mcm tu jaa .. dah laa tak tolongg , makanan pon tak tinggai .. gabaii punyaa perangaii , err saket hatii jugakk arr .. takpalahh , aku sabaq jaa ikot perngai depaa .. cikguu dok harap kat akuu ngn kawan2 aku . soo kena tunggu la smpaii kemas semua habehh .. okay laa , anywayy enjoyy jugakk walaupun jadi macam ny hari ny .. apa boleh buadd , sabaq jaa lahh kann .. heee ~
# FAKE SMILEE (Y)

No comments:

Post a Comment